2 6 opacity
  • Slideshow
  • Slideshow
  • Slideshow

Clas Ohlson

Clas Ohlson vill göra det smidigt för människor att lösa vardagens praktiska små problem. Affärsidén baseras på grundaren Clas Ohlsons ursprungliga motto ”Vi ska sälja rejäla produkter till låga priser med rätt kvalitet efter behov.”

Sortiment

Clas Ohlson har sortiment under följande kategorier:

Hem, El, Bygg, Multimedia, Fritid.

God kundservice

Är centralt i Clas Ohlsons affärskoncept. Vår kundtjänstpolicy är inriktad på att varje kundkontakt ska präglas av ödmjukhet och servicevilja. Målet är en nöjd kund efter varje kontakt. Som en extra trygghet har vi under verksamhetsåret utökat till 90 dagars öppet köp/ångerrätt och ända upp till 10 års garanti för såväl butikskunder som distanshandelskunder. Samtliga medarbetare i våra butiker utbildas i att hantera reklamationsärenden. Vi är övertygade om att god kundvård är ett viktigt konkurrensmedel och strävar därför efter att bli ännu mer professionella i våra kundkontakter.

Ansvar för en hållbar utveckling

Vi ska erbjuda våra kunder kvalitativa och prisvärda lösningar på praktiska behov samtidigt som vi bidrar till en hållbar utveckling för människa och miljö.

Dela